İş Ortağımız Olun
İştirak Programı
Dünyanın dört bir yanındaki ortaklarımız için hem gerçek hem de tüzel kişilere uygun bir iştirak programı tasarladık. Eğer İngilizce imla düzeltmesi, metin düzenlemesi ya da içerik düzenlemesi hizmetine ihtiyaç duyan müşterileriniz, işletmeniz ya da kurumunuz varsa size yardımcı olabiliriz!
Güven ve performansa dayalı güçlü bir ilişki kurmak için; arka uç, proje yönetimi, müşteri ilişkileri ve yerel dilde müşteri destek hizmetleri konularında size tam destek veriyoruz. İştiraklerimiz, yerel kültür ve diller dikkate alınarak bölgesel hedef kitleleri için tasarlanmış pazarlama kampanyalarından da faydalanıyorlar. Size el ilanı, broşür, sözleşme vb. pazarlama materyali tedarik edebiliyoruz.
Dünya’nın dört önemli bölgesinde genel müdürlüğü olan dünya çapında bir redaksiyon şirketiyiz ve işinizi büyütmenizde size destek olmak için günde 24 saat çalışıyoruz. İştiraklerimiz işimize herhangi bir sermayeyle katılmıyor; bunun yerine, dünyanın dört bir yanındaki müşterileriyle ilişkiler kurmak için zaman yatırımı yapıyorlar. Komisyon paylarımız çok kazançlı ve gittikçe de iyileşiyor!
Eğer kanal ortağımız veya sadece aracımız olmak istiyorsanız ya da dışarıdan hizmet almaya ihtiyacınız varsa hemen bizimle temasa geçin. Ortaklıklarla ilgilenen ekibimiz bir haftadan kısa bir süre içinde gerekli bütün düzenlemeleri yapacaktır. Bize partnership@enago.com adresinden ulaşabilirsiniz.
Size sağlayacaklarımız:
- Yüksek kaliteli İngilizce imla düzeltmesi ve metin düzenlemesi hizmetleri
- Kısa teslimat süreleri
- Hedef kitlenizle daha iyi bağlantı kurabilmeniz için bölgesel web sitelerimize erişim
- Tam otomasyon için iş akış yönetimi yazılımı*
- Yerel faturalama ve bankacılık imkânları
- İştirakler için pazarlama materyali
- Uzun vadeli ilişkiler için düşük fiyatlar
- Size özel proje yöneticisi
- Hesap yönetimi ve raporlama ara yüzü**
İştirak programımızın bazı özellikleri:
Özellikler | Ortaklık Programı |
İş akış yönetimi yazılımı* | Projenin komple otomasyonu |
Hesap yönetimi ve raporlama** | Sürekli proje değerlendirilmesi ve aylık raporlama |
Müşteri hizmetleri telefon desteği | Yerel dilleri anadili olarak konuşan müşteri hizmetleri ekibi |
Yerel ödeme | Ödemelerin hızlı yapılabilmesi için yerel bankacılık imkânı |
Yerli fatura | Yerel fatura imkânı |
Proje yönetimi | Size özel proje yöneticisi |
Pazarlama desteği | Pazarlama materyali mevcut |
Marka | Enago markası ya da ortak marka |
Fiyatlandırma | Enago fiyatları |
Komisyon | Yüksek kâr marjı ve düzenli aylık ödeme |
*İş akış yönetimi yazılımı, siparişleri işlemlerken Enago’nun teknolojik imkânlarını kullanarak daha hızlı hareket etmenizi ve kalite ile ilgili sorunları en aza indirmenizi sağlar.
**Hesap yönetimi ve raporlama, size verilen bir kullanıcı adı ve parola ile kuruluşunuz aracılığı ile gönderilen işleri izlemek ve yönetmek için kullanılan bir ara yüzdür.
Beyaz Etiketleme ya da Kişisel Markalaşma
Bazen sadece bir yardım eline ihtiyaç duyarsınız, ortaklığa değil. Bunu anlayabiliyoruz. Geçtiğimiz yıllarda, kendi marka kimliğinden ödün vermeden dışarıdan hizmet almaya ihtiyacı olan dünyanın çeşitli bölgelerindeki birçok firmayla güçlü ilişkiler geliştirdik. Çeşitli ülkelerde çok sayıda güçlü referansa sahibiz ve bunların sayıları artmaya devam ediyor.
Size bu sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkür ediyoruz. Eğer dışarıdan hizmet almaya ihtiyacınız varsa ya da beyaz etiketleme programımızla ilgileniyorsanız, partnership@enago.com adresinden bizimle irtibata geçerseniz mutlu oluruz.
Tüm süreçlerimiz otomatize edilmiştir ve bu projelerin baştan sona izlenip kontrol edilmesine olanak sağlar. Eğer isterseniz, ortaklarımızın çoğunun yaptığı gibi, projelerin izlenmesini müşteri hizmetleri birimimize bırakabilirsiniz. İş hacmine bakılmaksızın önceden belirlenmiş fiyatlar üzerinden çalıştığımız için, kendi fiyatlarınızı istediğiniz şekilde belirlemenize izin veriyoruz. Bu ilişkide size alt yapımızı, bilgi tabanımızı, becerilerimizi sunuyor, size özel bir proje yöneticisi ve ekip sağlıyoruz.
Deneyimlerimiz; bu modelin, müşterilerine daha fazla katma değer hizmetleri sunmak isteyen bir İngilizce metin düzenleme şirketi için mükemmel bir iş modeli olduğunu söylüyor. Bize katılın, biz de size müşteri tabanınızı arttırarak daha çok kazanmanızda yardımcı olalım.
Size sunacağımız alt yapı sistemi:
- Kendi markanızın tanıtımını yapabilme esnekliği
- Tam otomasyon için iş akış yönetimi yazılımı*
- Hesap yönetimi ve raporlama ara yüzü**
- Size özel proje yöneticisi
- Kalite süreçleri ve arka uç destek sistemi
- Yerel dilde müşteri desteği (eğer istenirse)
- Önceden belirlenmiş, kâr marjınızı belirlemenize izin veren fiyatlandırma
Kimlere uygun?
- Aynı zamanda hem finansman sağlamak için kendi markalarını kullanarak hizmet sunmak hem de hakemlere göndermeden önce gelen yazıların kalitesini artırmak isteyen yayıncılar ya da dergiler
- Mevcut portföylerine katma değer hizmetleri ekleyerek rakiplerinden farklı olduklarını göstermek isteyen tercüme büroları
Özellikler | Beyaz Etiket Programı |
İş akış yönetimi yazılımı* | Projenin komple otomasyonu |
Hesap yönetimi ve raporlama** | Sürekli proje değerlendirilmesi ve aylık raporlama |
Müşteri hizmetleri telefon desteği | Yerel dil desteği (eğer istenirse) |
Yerel ödeme | Sizin tarafınızdan idare edilir. |
Yerli fatura | Sizin tarafınızdan idare edilir. |
Proje yönetimi | Sizin tarafınızdan idare edilir. |
Pazarlama desteği | İstendiğinde sağlanır. |
Marka | Kendi markanıza siz karar verirsiniz. |
Fiyatlandırma | Kendi fiyatlarınız, kendi kâr marjlarınız |
Komisyon | Hizmetleri kârınızı koyarak satabilirsiniz. |
*İş akış yönetimi yazılımı, siparişleri işlemlerken Enago'nun teknolojik imkânlarını kullanarak daha hızlı hareket etmenizi ve kalite ile ilgili sorunları en aza indirmenizi sağlar.
**Hesap yönetimi ve raporlama, size verilen bir kullanıcı adı ve parola ile kuruluşunuz aracılığı ile gönderilen işleri izlemek ve yönetmek için kullanılan bir ara yüzdür.